|
|
Poslední příspěvky ve fóru
|
Home Home
Články -
Technika
|
Autor: Hanka, 19. 02. 2006 (28766x shlédnuto)
Létá wingsuit nebo je to jen aerodynamický odpor, který snižuje pádovou rychlost? Je to tak, že wingsuit skutečně létá, ačkoliv využitelná plocha nestačí k vytvoření dostatečně nízké pádové rychlosti a ploché dráhy letu. Ale jedinou silou, která pohání wingsuit vzduchem, je gravitace. Wingsuit se snaží přeměnit vertikální volný pád způsobený gravitací k co největšímu horizontálnímu letu. Ten samý princip funguje pro větroně, závěsné kluzáky a dokonce i padáky typu křídlo, které tady všichni známe. Wingsuit létá, protože má profil křídla, stejně jako křídlo letadla, padák typu křídlo nebo vesmírný raketoplán (ve skutečnosti je wingsuit svými základními letovými formami a charakteristikami nejpodobnější právě vesmírnému raketoplánu, spíše než jiným létajícím objektům).
Komentáře (1) • Celý článek... |
Články -
Technika
|
Autor: Hanka, 18. 02. 2006 (18984x shlédnuto)
Otevírací sekvence
Padák je jako malý nylonový stroj zkonstruovaný tak, aby vyhověl požadavkům na co nejmenší váhu, největší odolnost a co nejméně problémů při otevírání. Uvážíme-li že pádová rychlost, kterou skydiver obvykle padá, je asi 190 km/hod (120 mph) a fakt, že pokud něco půjde špatně, nemá skydiver jinou možnost, jak se zachránit, musí být padák skutečně spolehlivý.
Komentáře (5) • Celý článek... |
Články -
Bezpečnost
|
Autor: Wiky, 17. 02. 2006 (8037x shlédnuto)
Připoutejte se!Nebezpečí číhá i v letadle. Připoutejte se! Riziko rozsáhlých zranění číhá i uvnitř letounu, při tvrdších přistání, kdy se parašutisté mohou začít pohybovat a smést a zranit všechny před sebou. Přilby a hlavně ty s kamerami se během přistání, či rychlého klesání nebo nouzového přistání stát dokonce smrtící zbraní. Proto by měly být pevně upoutány na hlavě nebo na jiné pevné a nepohyblivé části v letadle. Pamatujte si. Nikdy se neodpoutávejte pod hranici 1000 feetů (300 m)! Napište první komentář • Celý článek... |
Články -
Bezpečnost
|
Autor: Wiky, 16. 02. 2006 (7899x shlédnuto)
Tento dokument vznikl na základě řady článků o konkrétních rizicích v parašutismu. Řada zmíněných případů je také spojená bohužel s řadou vážných a velmi často také smrtelných zranění parašutistů po celém světě. Tento článek vznikl proto, abychom zvýšili ostražitost a pomohli k vyvarování se těmto událostem. Nerozkolabovaný padáček
Způsobí padáček ve vleku nebo uzamčený kontejner. Málo rozkolabovaný padáček nevyvine dostatečnou sílu pro vytáhnutí kontejneru z obalu a nebo pro vyběhnutí vrchlíku z kontejneru. Špatné rozkolabování může také nedostatečně rychle “vyčistit prostor” a odstranit rychle padák při případném odhozu, tím hrozí velké riziko k zamotání obou výtažných padáčků a nebo zamotání hlavního i záložního padáku. Zkontrolujte rozkolabování při balení, když zavíráte obal padáku. Vaše značka na lemovce znamená, že je vše v pořádku.
Napište první komentář • Celý článek... |
| << Začátek < Předchozí 41 42 43 Následující > Konec >>
| Výsledky 201 - 205 z 214 |
|
Statistika
Členů: 36324
Článků: 252
Odkazů: 43
Přístupů: 11703978
Kdo je online
1 host
Myšlenka dne
“Co se stane, když se mi neotevře ani záložní padák? ... Prostě jdi za tím bílým světlem.” Neznámý autor
|